• Kemajuan paling ketara di bahagian perut….kedepan dengan jayanya
  • selera makan kadang kala putus-putus tak sama macam awal preggy santak makan nasik membukit
  • Malam memang tiada rasa nak makan, tapi cuba untuk makan
  • masih lah belum minum susu…macamana ni
  • tiada masalah pedih hati lagi….(ya allah tolonglah elakkan ni…sangat tak tahan)
  • craving for junkfood massssam punya….tapi tahan sekuat hati (masih boleh bertahan dan berdoa supaya bertahan hingga selamat melahirkan)
  • Can feel baby tickling me from inside…. more than ten session in a day
  • Perasaan cemas ketika ini compared to early trimester dah berkurang dengan banyak
  • masih boleh berlari bergerak tanpa rasa berat diperut….harap ini bertahan lama lagi..
  • baaaaanyak sangat minum air….masuk tidur pun bawak bekal air
  • boobies dam mula rasa penuh
  • kegatalan pada kulit kaki…mengikut faktor cuaca…kalau hari panas memang haru
  • drink black coffe every morning 😛
  • last checkup baby in tranverse lie (cuak)
  • berat tak naik….funny (rasanya penimbang tu salah)

k…tu dulu, lain kali mummy corat coret lagi

 

Advertisements